повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів без урахування дня покупки.
Обмін товару належної Згідно із законодавством про захист прав споживача, у вас є право повернути або замінити товар, який вам не підходить, протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Обмін і повернення товарів різняться залежно від їх якості:
Товар належної якості — це товар без дефектів, який з певних причин не задовольнив вас (наприклад, неправильна модель або колір). Повернення або обмін таких товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання, за умови, що товар не був використаний і зберіг свій товарний вигляд і споживчі властивості. Додаткові обробки (наприклад, термічна обробка) і механічні впливи роблять обмін або повернення неможливими.
Товар неналежної якості — це товар з заводськими дефектами, браком або деформацією. У цьому випадку клієнт може оформити обмін або повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Процедура обміну або повернення товару починається з написання на електронну адресу: Klondajk.com@gmail.com, з зазначенням теми "Обмін/Повернення". У листі потрібно описати причину і вказати, чи хочете ви повернути гроші або замінити товар.
Обмін товару належної якості можливий протягом 7 днів з моменту звернення клієнта за наявності аналогічного товару. У разі відсутності аналогічного товару клієнт може вибрати інший товар з перерахуванням вартості або повернути гроші.
Обмін товару неналежної якості здійснюється за рахунок компанії.
Онлайн-процедура обміну і повернення доступна за адресою: Klondajk.com@gmail.com. Обмін товару здійснюється через ту саму кур'єрську службу, яка здійснювала першу доставку. Повернення коштів здійснюється на банківську картку клієнта або на розрахунковий рахунок, який вказаний клієнтом. При поверненні коштів за товар належної якості, комісію банку оплачує клієнт.якості здійснюється, якщо він не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом із проданим товаром.